جزئیات مطلب

  • خانه
  • جاهای دیدنی بودروم؛ شهری با یکی از عجایب هفتگانه جهان

جاهای دیدنی بودروم؛ شهری با یکی از عجایب هفتگانه جهان

عرض سلام و ادب و احترام

اگر تابه‌حال به ترکیه سفر کرده باشید، در کنار بازدید از جاهای دیدنی ترکیه حتما سری به بودروم زده‌اید. همان‌طور که مطمئنم می‌دانید، ترکیه یکی از محبوب‌ترین مقصدهای گردشگری برای ما ایرانی‌هاست. حالا اگر قصد سفر به ترکیه را داشته باشید و بخواهید از جاهای دیدنی بودروم هم بازدید کنید، این مقاله خوراک خودتان است.

جاهای دیدنی بودروم؛ طبیعت‌گردی

برای معرفی جاهای دیدنی بودروم، اول از دیدنی‌های طبیعی شروع می‌کنم. طبیعت‌گردی همیشه بین گردشگران طرفدار داشته و جزء لذت‌بخش‌ترین تفریحات گردشگران است. پیشنهاد می‌کنم حتما به چند تا از این جاذبه‌ها سری بزنید تا هم حال و هوایتان عوض شود هم کلی زیبایی طبیعت را ببینید.

– جزیره خرگوش

همین اول کاری بیایید سراغ شبه جزیره جذابی برویم که در گوموشلوک شهر بودروم قرار دارد. اگر در بودروم باشید، به‌راحتی حتی با پیاده‌روی هم می‌توانید به این جزیره برسید. این جزیره با کلی دیدنی های طبیعی و هوای تازه، به اسم جزیره آسار هم شناخته می‌شود. شاید برایتان جالب باشد بدانید چرا اسم این جزیره، خرگوش است؛ این اسم به دلیل وجود تعداد زیادی خرگوش، روی این شهر گذاشته شده است.

رادیو دور دنیا (استانبول)-بین‌متنی
جاهای دیدنی بودروم

پیشنهاد می‌کنم برای دیدن غروب آفتاب به جزیره خرگوش بروید؛ روی ساحل شنی لم بدهید و به دریای فیروزه‌ای رنگ نگاه کنید. موقع غروب، یکی از زیباترین صحنه‌های غروب آفتاب را به چشم می‌بینید. صدای موج دریا، انعکاس نور طلایی رنگ خورشید روی آب، هوای تازه و باد خنکی که می‌وزد، همگی شما را برای چند ثانیه هم که شده از دنیای دغدغه‌ها و نگرانی‌ها دور می‌کند.

لوکیشن جزیره خرگوش روی گوگل مپ

جاهای دیدنی بودروم

ساحل بیتز در ۷ کیلومتری شهر بدروم است و ساحلی کم عمق دارد. این ساحل از نظر گردشگران، یکی از بهترین جاهای دیدنی بودروم برای سفر خانوادگی است؛ چون ساحلی کم عمق دارد و میانسالان و بچه‌ها بدون ترس می‌توانند در آب بازی کنند. انواع ورزش‌های آبی، تخت‌های حمام آفتاب و رستوران، از امکانات ساحل بیتز است.

جاهای دیدنی بودروم

اطراف ساحل بیتز از جاهای دیدنی بودروم باغ‌های زیتون و مرکبات زیادی وجود دارد. مهم نیست نگاهتان به دریا باشد یا جای دیگر، همه جا می‎توانید دیدنی‌های طبیعی این منطقه را ببینید و از تفریحتان لذت ببرید.

لوکیشن ساحل بیتز روی گوگل مپ

جاهای دیدنی بودروم 

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

icon

عضویت در خبرنامه

با عضویت در خبرنامه همام سیر از جدیدترین خدمات ما مطلع شوید.