جزئیات هتل

  • خانه
  • هتل پارسیان کوثر اصفهان

هتل پارسیان کوثر اصفهان

5 ستاره اصفهان، سی‌وسه پل، بلوار ملت، صندوق پستی 139

( 70 بازدید )

icon

کولر گازی

icon

تلویزیون اسمارت

icon

حمام

icon

وای فای رایگان

img
img

بررسی اجمالی

معرفی هتل پارسیان کوثر اصفهان

در شهر توریستی اصفهان در کنار هر بنای دیدنی و مهم، چند اقامتگاه پیدا خواهید کرد که اگر بهترین آن برای خودتان را انتخاب کنید، لذت اصفهان‌گردی برای شما چند برابر شود. از برجسته‌ترین هتل‌هایی که در همسایگی پل تاریخی سی‌و‌سه پل قد برافراشته‌اند، می‌توان هتل بین المللی پارسیان کوثر اصفهان را نام برد. هتل کوثر در سال 1350 توسط گروه هتل‌های زنجیره‌ای شرایتون در زمینی به مساحت یازده هکتار، در هفت طبقه به بهره‌برداری رسید و پس از گذشت چند دهه فعالیت به گروه هتل‌های پارسیان پیوست. به عبارتی قدمت فعالیت این هتل به بیش از پنجاه سال می‌رسد؛ هرچند به خوبی جلوه لوکس خود را حفظ کرده تا هم‌چنان یک هتل ممتاز پنج ستاره باقی بماند. در اوایل سال 1390 هیئت مدیره این مجموعه بی‌نظیر، اقدام به بازسازی هتل کوثر کرد و یک ساختمان جدید با نام «فیروزه» در بخش محوطه، با چشم‌انداز باغ، احداث کردند.

معرفی اتاق های هتل پارسیان کوثر اصفهان

شمار سوییت‌ها و اتاق‌های این هتل در مجموع دو ساختمان کوثر و فیروزه، به بیش از 225 واحد اقامتی می‌رسد. در ساختمان فیروزه که رو به نمای باغ هتل است، سوییت‌های رویال، جونیور و دو تخته فیروزه و در ساختمان اصلی هتل کوثر می‌توانید سوییت‌های دوبلکسی با نمای زیبای زاینده‌رود رزرو کنید. هر کدام از اتاق‌های هتل کوثر اصفهان از امکاناتی نظیر یخچال، مبلمان، حمام، سرویس بهداشتی فرنگی، تلویزیون، تلفن، صندوق امانات، روم‌سرویس روزانه و سیستم تهویه برخوردار است. اگر به اتفاق چند خانواده سفر می‌کنید و ترجیح می‌دهید که در نزدیکی همراهان خود باشید، بهتر است بدانید که مجموعه فیروزه، ساختمانی مجزا و با کمی فاصله از ساختمان اصلی کوثر است. بنابراین شاید رزرو چند اتاق در یک ساختمان ایده بهتری باشد.

معرفی رستوران ها و کافی شاپ های هتل پارسیان کوثر اصفهان

خوشبختانه تنوع غذایی در هتل پارسیان کوثر بسیار زیاد است. از غذاهای سنتی اصفهان نظیر بریان گرفته تا انواع خوراک‌های ایرانی، غذاهای فرنگی و منطبق با رژیم گیاه خواری، در رستوران‌های این مجموعه هتل تهیه می‌شوند. در لابی این هتل، کافی‌شاپ فیل مریت، رستوران پارسه سیمین و رستوران زرین قرار دارند. در محوطه باغ این هتل نیز رستوران فصلی آبشار، رستوران سنتی سرو، رستوران ایتالیایی و روباز پارمین سبز و دو بریانی معروف با نام‌های حاج محمود شفاعت و سی و سه پل، فعالیت می‌کنند.

امکانات هتل پارسیان کوثر اصفهان

پنج ستاره بودن هتل پارسیان کوثر و پذیرش آن به عنوان یک هتل بین‌المللی از سوی مهمانان، به دلیل رعایت استانداردهای بالای مهمان‌پذیری و هتل‌داری و فراهم کردن امکانات کامل در فضای هتل و اتاق‌ها است. این هتل از معدود هتل‌هایی است که کلینیک دندانپزشکی دارد. به علاوه در طبقه دوم ساختمان فیروزه مجموعه ورزشی رویال آرنا که دارای سالن بدنسازی، اتاق ماساژ، استخر، سونا و جکوزی است، به صورت نیم‌بها در اختیار مهمانان هتل قرار می‌گیرد. از دیگر امکانات عمومی این هتل می‌توان به پارکینگ روباز، پارکینگ مسقف و محوطه بسیار بزرگ با درختان سرسبز آن اشاره کرد.

آدرس هتل پارسیان کوثر اصفهان

هتل پارسیان کوثر در بلوار ملت که از کنار پارک‌های حاشیه زاینده‌رود عبور کرده، قرار دارد. این هتل یکی از نزدیک‌ترین اقامتگاه‌ها به سی‌و‌سه پل است. به عبارتی برای قدم زدن روی این پل تاریخی کافی است که عرض خیابان را بپیمایید. هتل پارسیان کوثر فاصله کمی با مراکز خرید و اماکن تاریخی و گردشگری مهم شهر اصفهان از جمله محله جلفا، خیابان سنگ فرش شده چهار باغ عباسی، مجتمع تجاری کوثر، پل‌های تاریخی، پارک یحیی خان، میدان نقش ‌جهان و کاخ هشت‌بهشت دارد. با رزرو اتاق در این هتل، می‌توانید بدون دغدغه ترافیک، از سفر خود به شهر اصفهان لذت ببرید.

مشخصات هتل

هتل پارسیان کوثر اصفهان

1,500,000 تومان

  • فاصله تا ورودی باب الرضا – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – 417 متر
  • فاصله تا ورودی باب الجواد – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – 517 متر
  • فاصله تا صحن کوثر – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – 716 متر
  • فاصله تا حرم امام رضا علیه السلام – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – 805 متر

موقعیت هتل

استعلام و دریافت اطلاعات

  • آدرس: تهران ، خیابان شهید سخایی ، نرسیده به خیابان امام خمینی ، پلاک 32
  • تلفن های تماس: 02166735218 - 02166735219 - 09121090171
  • ایمیل: info@homamtravel.com
تصویر کپچا

هزینه رزرو

شروع قیمت از: 1,500,000 تومان

سایر امکانات هتل
    icon

    رستوران

    icon

    خشکشویی

    icon

    فروشگاه

    icon

    جعبه کمک های اولیه

    icon

    تاکسی

    icon

    کافی شاپ

    icon

    خودپرداز

دیدگاه کاربران

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “هتل پارسیان کوثر اصفهان”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

icon

عضویت در خبرنامه

با عضویت در خبرنامه همام سیر از جدیدترین خدمات ما مطلع شوید.